Wednesday 30 May 2012

Rozdanie na dobry początek

Postanowilam zorganizować rozdanie/candy na dobry początek. Nagrody nie są specjalnie wygórowane, ot kilka przydatnych rzeczy, zachwycających zapachem lub kolorem :D Jedyne co trzeba zrobić to zostać publicznym obserwatorem bloga Bałagan Rudej, wrzucić notkę na swojego bloga, oraz poinformować mnie o tym w komentarzu. Jeśli macie ochotę zwiększyć swoją szansę na wygraną (dostać drugi numerek) to wystarczy dodać bloga do blog rolla.
Rozdanie trwa do 30 czerwca, równo z dniem 1 lipca ogłoszę wyniki. Jeśli do tego czasu zgłosi się więcej, niż 100 chętnych, przewiduję niewielką nagrodę niespodziankę w postaci ręcznie robionych kolczyków (według wybranego wzoru).
Tak więc, zachęcam do brania udziału.
Aaaa zapomniałabym, nagrooody;

1. Krem do depilacji z Veet do skóry wrażliwej - moja jest jednak zbyt wrażliwa. Użyty jedynie do testu alergicznego.
2. Genialnie pachnący masłem kakaowym wygładzający płyn do kąpieli Johnson ;)
3. Odżywka TREsemme, do zniszczonych włosów
4. Czarna pomadka z firmy miss sporty, dostałam dwie takie same, chętnie jedną komuś oddam ;)
5. Lakier do paznokcie Nails INC London w kolorze wiśni/śliwki / Victoria, nowy 11 funtów, dostałam w prezencie, jednak zdecydowanie nie mój kolor
6.  Ochronna pomadka Nivea, o zapachu miodowo-mlecznym, preferuje wiśniowe, dlatego również nie używana.

Zapraszam do udziału ;)

No comments:

Post a Comment